MERK, BELEVING & ‘ABILITY’

Succes is voor bedrijven terug te voeren tot 3 gebieden: Merk, Beleving, Ability

Succes is voor bedrijven terug te voeren tot 3 gebieden: Merk, Beleving, Ability Bewust of onbewust weten veel bedrijven wel dat er ergens iets aan schort. Maar waar dat precies zit? En omdat ze dat niet precies weten, weerhoudt het hen ook om gericht te werken aan verbetering. Programma’s worden uitgestort over de hele organisatie, maar zonder aantoonbare impact op het bedrijf en de resultaten. En dat ligt niet aan de why, what en how, maar aan de samenhang van de oplossingen, het echte geloof, commitment en engagement van de hele organisatie. Ambities die niet worden nageleefd.

“Engagement starts with acknowledging the little things that people do good, that no one sees”
1
1. Brand
Wie wil je zijn en wat beloof je?
2
2. Experience
Hoe wordt jouw brand ervaren (intern/extern)?
3
3. Ability
Heb je het vermogen om jouw brand te bewijzen en te verbeteren?
Heb je de juiste assets? 